dissabte, 29 de setembre del 2007

Xarxa penosa

Aquest article està escrit desrprès d'haver vist un video per Internet, el qual es carrega literalment els myspace i als fotologs. És un tema que fa temps que dura, però fins aquesta setmana no havia trobat cap opinió tan semblant a la meva. Per tant, em declaro en contra als fotolofs i aquests racons personals, els quals em repugnen. Per què? Molt senzill. La gent que es penja en aquests racons d'aquest estil són gent adictes a les fotos, que tenen la necessitat diària d'explicar la seva vida en fotos (generalment d'aquest estil, que això és lo trist), i a sota un petit escrit al qual expliquen lo " meravellós " que ha estat el dia, i si no poden explicar-ho cada día rebenten, com aquells típics que si no poden "actualitzar", han de demanar als seus amics que ho facin per ells! I a mi què? Què n'ha de fer la gent de si avui surto amb la nòvia, el pentinat em queda bé, o marxo perquè me'n he d'anar a sopar?
Trobo un espai ridícul en el qual els serveix per descarregar-se, i fins i tot fingir que has tingut un dia meravellós, però que realment ha esta una merda per oblidar, et fas fàstig a tu mateix i ho saps, però el "Flog" és la tapadera...
Llavors també, hi ha el típic que dedica cada dia el seu Flog a un amic, perquè sàpìga la seva amistat. A si? Els teus amics no saben que els aprècies, no.
Però el què més de polleguera em treu són les típiques fotos (com aquesta), amb la pose al més pur estil Victoria Beckham, o el qui sigui. Això si, tothom de totes maneres en té, les nenes pijetes lluint les marques que es compren cada setmana, les gòtiques amb cara de no haver cagat, els emos amb aquella pose tant gilipolles, etc. Perdoneu per les expressions però és que m'altera. A sobre, a totes aquestes nenes els deu agradar saber que a la xarxa hi ha un seguit de malalts mentals que es masturben amb les seves fotos cada día. Si, això passa, i el que és més trist, molta gent de Berga en té, amb fotos provocadores. Em fa molta pena que hi hagi gent que faci aquestes coses, però el penjar fotos teves d'una manera o d'una altre la desició és teva i nomès teva.
Per a mi, és molt millor tenir un MsnSpaces o algun Blogger, que les fotos són algo prescindible, i que el més important és la teva opinió.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ferran jo també crec que és més important l'opinó d'una persona que les fotos d'aquesta amb el seu novio o amb els amigets; però la gent que fica fotos en el seu Fotolog ja saben el tipus de gent que córre per Internet, i com que ficant-les no fan mal a ningú no ho trobo pas tant malament.
És veritat que moltes persones, en especial noies, degraden la seva pròpia persona, però és el seu problema i com ja he dit, no fan mal a ningú.

Anònim ha dit...

No puc escriure, no time

Anònim ha dit...

Era una broma... com que sé que et fot rabia la gent que fa això... xD Amb respecte e!

Ferran..

què dir-te, jo tinc fotolog, i penso que si en tens, ja saps quines conseqüències pots tenir, que no cal que ho critiquis, perquè tu creus, que és una perdua de temps i no sé què, però criticar-ho, tenin una pàgina web, encara ho trobo més penós. Això si, tothom té gustos i gustos, mai em faré una web critican a la societat, però un fotolog, perquè no?¿
Bueno, no t'ho agafis malament, és el què penso jo.

I com que em vas dir que volies un comentari... doncs au, aqui el tens! xD

Anònim ha dit...

Jo penso, que és molt més penós dir tot el que estàs dient i que al mateix temps,estiguis miran la "xarxa penosa" com dius tu.

La gent que posa fotos amb les seves "poses", en sap les conseqüències i si ho vol posar és el seu problema.
No trobo correcte aquesta part: les nenes pijetes lluint les marques que es compren cada setmana, les gòtiques amb cara de no haver cagat, els emos amb aquella pose tant gilipolles, etc. si vols críticar com a mínim respecte a la gent que en té (que no és el meu cas), peró no tinc RES en contra dels fotologs, al contrari. Perquè no trobes bé que es dediquin? I que actualitzi altre gent?
Espai ridícul per descarregar-se és més adequat per aquesta pàgina que t'has fet tu.
Es pot respecta l'opinió de tothom, sempre i quan sigui respectuós.

Anònim ha dit...

Per cert, tant críticar els fotologs, perquè no t'agrada que la gent vegi les fotos i tal i qual, però TU tens una foto teva en aquesta pàgina...