dimarts, 25 de novembre del 2008

La Xinxeta amb Palestina


El passat dia 22 de novembre el grup juvenil parroquial “ la Xinxeta ” va tenir una visita molt esperada, la de la nova organització pro-palestina Salam Betlem. Aquesta, amb seu a Navàs, ens va explicar a tots els membres d’aquest esplai la realitat palestina de l’actualitat. A més, ens van facilitar material divers palestí. Vam passar una bona vetllada aprenent sobre aquest fet tant desconegut per la majoria de nosaltres. Ens van explicar un requitzell d’històries quotidianes que ens feien reflexionar sobre la nostre situació, i sobretot, conscienciar-nos de la situació palestina.
El dia 6 de desembre es muntarà una paradeta al Carrer Major de Berga per col·laborar amb la causa palestina i els beneficis que es recaptin seran donats a aquesta organització. Es vendran tota mena d’articles fabricats i importats de Terra Santa. Agraïm des d’aquí a l’organització per assistir a la Xinxeta i ens adherim a la causa palestina. A tots i a totes, Salam Betlem! o sigui, pau a Betlem!

4 comentaris:

Els dijous nous ha dit...

Mirant pel teu blog he vist q com a mínim tenim quelcom en comú: odio els fotologs!!!
res, molta salut!

Els dijous nous ha dit...

jeje!! doncs no recordo com vaig trobar el teu bloc...suposo que donant una volta per l'entorn blocaire... vaig veure que teniem aficions en comú i em va fer gràcia que fossis de Berga, perq la meva xicota és d'allà i mira, el vaig llegir una estona..
ànims amb això del bloc! sempre em sento alliberat quan puc escriure ni que sigui una estona el que em dóna la gana, amb llibertat d'expressió!!

F. Bertran ha dit...

per desgràcia, no hi ha hagut massa "salam" a Palestina durant la última setmana...!
prou d'injustícies! i de mentides, que d'Estats-invenció n'hi ha un tip!

ferran

Alexandre Pons Abella ha dit...

Celebro que recolzis al causa palestina, però t'exhorto a posar-te en la pell del poble d'Israel, que com tot altre poble té dret a viure en pau! És una situació diametralment oposada al conflicte català, els espanyols no ens estan tirant coets, els palestins de Hamàs permanentment atempten contra restaurants, vies públiques, centres comercials, etc...